دایی: داشتم سکته میکردم دایی: داشتم سکته میکردم کد مطلب: 394452دایی: داشتم سکته میکردمتاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۶علی دایی گفت: در مسابقات اخیر به شدت از داوری ضربه خوردهایم. به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران گفت: شاید در ۲۰ دقیقه ابتدایی خوب نبودیم اما رفته رفته بهتر شدیم و در طول بازی موقعیتهای زیادی را به دست آوردیم اما داور به راحتی پنالتیهای ما را نمیبیند. این بازی برای ما سخت بود و این را بگویم که داور این مسابقه را برای ما سخت کرد. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم از داوری ضرر به عشق استقلال...
ادامه مطلبما را در سایت به عشق استقلال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 16:30