دانلود آهنگ وارث شادمهر عقیلی
شادمهر عقیلی متولد 1351/11/07 ملقب به سلطان پاپ.
بچه خیابان هاشمی تهران " اصلیت طالقانی " فرزند آخر خانواده " پدرش و برادرانش را در جنگ تحمیلی از دست داد که این مطلب همواره از سوی خود شادمهرتکذیب شده " در شرایط سخت مالی بزرگ شد " گیتار زدن را از حرکات دست گیتاریست ها یاد گرفت " فوق لیسانس از هنرستان موسیقی " تا ۲۴ سالگی به خواننده شدن فکر نمیکرد " بی علاقه به موسیقی اصیل و سنتی " اغلب ساعات روز را در اتاق کوچکش به تمرین موسیقی میپرداخت " برای تماشای کلیپ های خارجی بیتابی میکرد " رفت و آمد های مدام به صدا و سیما برای کار در تلویزیون در سالهای ۷۲و۷۳ اواسط سال ۷۵ چند آهنگ غیر مجاز را در زیرزمین های کرج خواند " متنفر از تجملات " ویلون را خودش یاد گرفت و استاد سوت زدن هست ، حتی در استودیو " عشاق بازی بهروز وثوقی " به افراد مختلف القاب مختلف میداد " هرگز حتی سیگار هم نکشیده ، همانگونه که دیدید شادمهر عقیلی در فیلم شب برهنه حتی سیگار دست گرفتن هم بلد نبود " رفاقت با جوانان سالم را دوست دارد " با قرض ارگ خرید " کم غذا و تحت تاثیر محبتهای مادرش " با دست مزد اولین کاستش ( بهار من ) یک پراید خرید " از هیچ غذایی بدش نمی آید " مردم برای خرید آلبوم مسافر او جلوی نوار فروشی ها صف میکشید ند ، که حتی به عده ای هم کاست نمیرسید چون خیلی ها چند تا چند تا این آلبوم را خریداری میکردند و تمام میشد " خودش را مدیون هیچ کس نمیداند جز مادرش و محمد تقی برادرش " همیشه پشیمان از امضای قرارداد با شرکت پیغام سحر "
عاشق اتومبیل بی ام و بیشتر شعرهای او را نیلوفر لاری پور گفته است " الگوی گیتار : اردشیر فرح " شناگر ماهر ( خصوصا شنای قورباغه ) حساسیت بیش از حد نسبت به دندانهایش دست به جیب برای دوستان طراز اول " کم حرف " در تهران پاتوق هیشگی نداشته " اختلاف با بهروز صفاریان بعد از آلبوم مسافر " شایعه عمل زیبایی بینیش رو تکذیب میکنه " هر روز اگر گیتار تمرین نکند پکر میشود " نازانگشتا ( خشایر اعتمادی ) و غزلک (سعید شهروز ) اوج هنر آهنگ سازی او برای دیگران است " زیاد دوست ندارد با کسی مصاحبه کند " روزی دویست هزار تومان درآمد با بت آموزش و نوازندگی گیتار و ویلن در تهران "

آلبوم آدم فروش : آدم فروش (آلبوم) آلبوم بعدی او آدم فروش بود. آلبوم سوم او در خارج از کشور «پاپ کورن» نام داشت که در اسفند ۱۳۸۴ پخش شد. نام آلبوم «پاپ کرن» در ابتدا «تلافی» بود ولی درست چند ماه پیش از انتشار این آلبوم عدهای سودجو (به تعبیر خود شادمهر) مجموعهای از آهنگهای قدیمی که او در ایران خوانده بود جمع کرده و تحت عنوان آلبوم «تلافی» در بازار پخش کردند. این آهنگها عبارت بود از: تلافی، اشک بی کسی، قید موندن رو بزن، شب برهنه، وقتی تو رو شناختم و دو ریمیکس از آهنگ ستاره.
شادمهر عقیلی تعدادی از معروفترین ترانههای نیلوفر لاری پور را خواندهاست. از دیگر ترانهسرایان همکار وی میتوان به مونا برزویی، جواد شریفپور، شاهکار بینش پژوه، فرید احمدی، شیدا شفیعی،محمدعلی بهمنی، پاکسیما زکیپور، آزیتا قاسمی، صمد وفایی، فرزاد حسنی، بابک روزبه و یغما گلرویی اشاره کرد. ضمن اینکه برای مهستی آهنگها و تنظیمهای آلبوم از خدا خواسته را انجام دادهاست. ابی، ناصر عبدالهی، جمشید، بهبود، مهران احراری، شروین، ایلیا منفرد، حمید غلامعلی، علیرضا عصار، محمد اصفهانی، حسین زمان، لیلا فروهر، سعید شهروز، علی لهراسبی و مهستیاز جمله خوانندگانی هستند که عقیلی کار آهنگسازی برخی آثارشان را عهدهدار بوده است. همکاابی نیز همکاری کرده و آهنگهای بدبین و نوازش و همین خوبه را برای او ساخته است. در این آهنگها صدای گیتار و پیانوی شادمهر شنیده میشود. همچنین بهروز صفاریان ، مهران جمالی راد ، محمد ناهیدی ، آرون حسینی, میلاد هاشمی و ... همکاران شادمهر در بخش تنظیم موسیقی آثار منتشر شده شادمهر بود اند.
به عشق استقلال...
ما را در سایت به عشق استقلال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: شنبه 3 مهر 1395 ساعت: 23:09